Me before you - recenzia

Žáner: Dráma, Romantický
Rok vydania: 2016
Krajina pôvodu: USA
Hrajú: Emilia Clarke, Sam Claflin...
Hodnotenie na csfd: 80%
Hodnotenie na IMDb: 74%

Dej: Louise vie mnoho vecí. Vie, že má rada svoju prácu v bistre a takisto tuší, že nemiluje svojho priateľka Patricka. Na druhej strane však nevie nič o klasickej hudbe, nevie, že stratí svoju prácu a keby poznala, čo ju čaká v budúcnosti, najskôr by tomu neverila. Will zase po dopravnej nehode stratil chuť do života. Vie, aký mal skvelý život pred nehodou a tak presne vie, ako s tým skoncovať. Na druhej strane nevie, že Lou mu vtrhne do života ako náhla búrka. A ani jeden z nich netuší, že jeden druhého navždy zmenia... (Forum Film CZ)

Trailer:

Môj názor (obsahuje spojlery): Začnem tým, prečo som si tento film vlastne pozrela. Mňa osobne nalákalo herecké obsadenie, keďže Emiliu Clarke poznám z Game of Thrones a Sama Claflina zase z Hunger Games. Obaja sú mi veľmi sympatický, preto táto dráma mala u mňa plus už pred tým, ako som si ju vôbec pustila. Okrem nich sa tam objavil aj Charles Dance, ktorého poznám takisto z Game of Thrones, Jenna Coleman z Doctora Who alebo Matthew Lewis známy z Harryho Pottera. Takže obsadenie mal tento film naozaj na jednotku.
Príbeh bol zaujímavý, osobne som sa pri ňom nenudila, aj keď občas to na mňa pôsobilo tak, že tvorcovia sa snažili za každú cenu rozplakať diváka (pri mne sa im to aj podarilo :D Ale pšt). Emilia Clarke tu predvádzala všelijaké grimasy, až som niekedy pochybovala, či tu dopravnú nehodu nezažila skôr ona :D No pozeralo sa na ňu dobre, takisto aj na hlavného hrdinu a spolu vytvárali pekný párik. A hoci som už pred tým na internete niekde čítala, ako to skončí, stále som dúfala v happy end.... Bohužiaľ, som sa ho nedočkala. Hoci si nedokážem predstaviť, (a snáď si to ani nikdy nebudem vedieť predstaviť) čo musel prežívať Will, do poslednej sekundy som verila, že ho vzťah s Louise presvedčí, že žiť sa oplatí. Ale holt... Nestalo sa.
Moje hodnotenie: 8/10

(Hlavný hrdinovia Louise a Will, teda Emilia Clarke a Sam Claflin)

(Louise mala veľmi svojský štýl)